Старший викладач кафедри дизайну. Закінчив Український поліграфічний інститут ім. І. Федорова (м. Львів). Член Національної спілки художників України (1987 р.) художник-графік. Лауреат премії ім. Миколи Аркаса (2013 р.).  Учасник міжнародних, всеукраїнських та регіональних виставок. Вільно володіє комп’ютерними графічними редакторами Adode Photoshop, Аdobe Illustrator, Corel Draw. Викладає дисципліни: «Дизайн проектування (графіка)», «Комп’ютерний дизайн в графіці»,  «Дизайн поліграфічної продукції».

Відомий графік, член Національної спілки художників України Юрій Костянтинович Корнюков народився в 1952 році в Миколаєві. Закінчивши загально-освітню школу і відслуживши три роки в армії, вступів на графічний факультет Українського поліграфічного інституту ім. І.Федорова у м. Львові. Роки навчання та перебування в найстарішому місті України, стали важливою віхою в становленні художника. Після закінчення інституту співпрацює з молдавським видавництвом «Художня література» та створює  ілюстрації до ліричної фантастики українського письменника В.Дрозда «Три чарівні перлини», серії листів, присвячених 150-річчю О.Пушкіна «Біографія О.С.Пушкіна» (1985) і «Дуель (1985). У 1982 році він оформлює серію ілюстрацій до твіра С. Бранта «Корабель дурнів» (1982) - одну з самих популярних книг у Західній Європі епохи Відродження. 1987 року художник звернувся до ранніх творів М.Гоголя «Вечори на хуторі поблизу Диканьки», "Вій" і «Миргород». Протягом 1989 року художник працює над графічними листами до повісті А. і Б. Стругацьких «Важко бути богом», яка привернула  його увагу поєднанням фантастичного сюжету з моральними проблемами сучасності. Протягом останніх двох десятиліть Корнюков активно займається станковою графікою та живописом. Натюрморт – один з улюблених його жанрів. В ньому простежується особливе інтелігентне ставлення до оточуючого світу, бажання приторкнутися до витоків старого мистецтва у тактовному виборі предметів, композиції, колориті, освітленні. («Натюрморт з білим кавником» (1989), «Натюрморт з книгами» (1996), «Натюрморт з апельсинами» (1997). Неабиякі здобутки художника і в жанрі пейзажу. Вже в ранніх роботах позначилась особлива живописно-графічна його манера побудована на контрасті світлих і темних плям, що сприяє психологічній напруженості образу природи. «Голуб’ятня» (1985), «Чорноморка» (1989), «Ніч» (1995). На початку нового століття художник створює серії пейзажів «Крим», «Сімеіз», «Грушівка» результат перебування на творчих симпозіумах. В пейзажах «Старий Гурзуф»,  «Нічний Гурзуф», «Сімеіз»,«Дорога на Форос» відчувається підвищений інтерес до декоративних можливостей кольору. А пейзажі Грушівки, що на Миколаївщині приваблюють пошуком цілісного образу південної природи первозданної в своїй безлюдності. Більшість графічних і живописних робіт художника  так чи інакше пов’язані з темою часу. Кульмінацією в розкритті цієї теми є архітектурно-пейзажні композиції «Цей чуднуватий будинок». При майже однаковійкомпозиції всіх листів спостерігається зміна образу будинку в залежності від ускладнення характеру мислення їх автора. Таким образним прийомом художник виводить формулу сучасного буття де є самотність, нерозуміння, страх за майбутнє.   Поліптих «Фундаментальна іронія» (2004-2013) є продовженням тему буття в часовому просторі. В кожному листі виведено образи: будинку – минулого, псевдо коня – сучасного, вітрильника-парусника – майбутнього. В трактовці автора це портрет нашої культури, нашого світогляду, ідеалів і моралі. У творчості Корнюкова проявляються головні тенденції сучасного українського мистецтва. Він знаходиться у постійному творчому пошуку. Твори художника змушують глядача мислити, аналізувати, робити висновки.


Творчі роботи Ю.К. Корнюкова Живопис, графіка, фотографія